Google Ads beállítása

A világ legismertebb keresője által működtetett hirdetési rendszer a Google Ads (régi nevén Google Adwords) remek lehetőséget biztosít arra, hogy költséghatékonyan szerezzünk új ügyfeleket hirdetés segítségével. A Google fejlesztői nagy hangsúlyt tettek arra, hogy akár egy kezdő hirdető is be tudjon állítani egy Google Ads kampányt és így ki tudja próbálni a rendszer működését. Emellett új, potenciális hirdetők számára a Google rendszeresen küld ki Google kupont, amely által minimális költséggel tesztelhetik a Google hirdetések hatékonyságát. Az Adwords népszerűségének növekedésével azonban az alap szintű beállítások egyre kevésbé hoznak jó megtérülést az ügyfeleknek, különösen azon kulcsszavak esetében, ahol nagy a hirdetői verseny. Egy jól beállított Google Ads kampány akár kevesebb költséggel is sokkal több bevételt hozhat a hirdető számára, így érdemes időt, energiát vagy pénzt fordítani a profibb beállításokra. Minél jobban be tudjuk határolni a potenciális ügyfélkört és ezt a Google Ads beállításaiban alkalmazni, annál kevesebb lesz a felesleges hirdetési költség és annál jobb lesz a ROI (megtérülés).

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.